0.00 грн.
Зробити замовленняВсе що потрібно знати при купівлі гарнітури для колл-центру, контакт-центру та офісу
Гарнітура для колл-центру - це головний інструмент оператора, який забезпечують якісний зв'язок і дозволяє надати клієнтові всю запитувану інформацію в короткий проміжок часу.
Перед тим, як купити гарнітуру для колл-центру слід розібратися з її технічними характеристиками. Цей пристрій має якісно ізолювати сторонні шуми (особливо тому, що офіс - це дуже гучне місце).
Як вибрати гарнітуру для колл-центру
Щоб вибрати якісну гарнітуру зверніть увагу на цілий ряд аспектів. До них відносяться:
- кількість навушників;
- технічні характеристики;
- характеристики мікрофона;
- спосіб кріплення;
- інтерфейси підключення;
- додатковий функціонал.
Грунтовно підготувавшись до вибору моделі, ви отримаєте в своє розпорядження пристрій, який на 100% буде відповідати вашим цілям.
Кількість навушників
За даним фактору гарнітури для колл-центру ділиться на дві основних різновидів:
Перший варіант буде актуальним, коли в процесі роботи оператор змушений спілкуватися з іншими співробітниками.
Стерео-гарнітури відмінно ізолюють слух співробітника центру від сторонніх шумів (наприклад, від голосів інших операторів), що дозволяє чітко чути голос клієнта.
Технічні характеристики
Гарнітури мають цілу низку параметрів, які забезпечують відповідні досвід експлуатації. При виборі моделі звертайте увагу на такі основні характеристики:
- діапазон відтворення;
- чутливість;
- наявність системи звукоізоляції;
- вага;
- розмір і матеріал виготовлення (амброшюр);
- роз'єми підключення;
- міцність конструкції і її ергономічність.
Тривала робота в незручній гарнітурі може викликати болі в шиї і голові, а також впливати на ефективність роботи співробітника. Саме тому дуже важливо підібрати модель, яка б дозволяла оператору комфортно виконувати власні обов'язки.
Слід зазначити, що діапазон відтворюваних хвиль в гарнітурах істотно вже ніж в побутових і професійних моделях. Це обумовлено тим, що в процесі роботи на вухо здійснюється велика звукова навантаження. Зменшення діапазону хвиль дозволяє менше втомлювати слух. В середньому цей показник коливається в діапазоні від 50 до 10 000 Гц.
Чутливість забезпечує мінімальну і максимальну гучність звуку. Стандартним показником в цьому випадку є діапазон - 95-105 дБ.
Характеристики мікрофона
Будь-яка гарнітура включає наявність мікрофона, через який оператор тримає зв'язок з клієнтом. До основних його характеристик відносяться:
- спрямованість;
- шумозаглушення;
- чутливість;
- діапазон частот.
Залежно від спрямованості мікрофони бувають:
- ненаправленими;
- вузьконаправленими.
У першому випадку пристрій однаково сприймає хвилі з усіх боків, а в другому - тільки з однієї. Фактично дана особливість безпосередньо пов'язана з системою шумозаглушення.
Ненаправлення мікрофони відносяться до бюджетних варіантів. Вони підходять для операторів в порівняно невеликих і тихих офісів.
Також враховуйте наявність системи активного шумозаглушення. Дана технологія дозволяє в кілька тисяч разів зменшити рівень шуму, який оточує оператора.
Варіант підключення гарнітури
Гарнітура буває дротової і бездротової. Другий варіант є більш зручним, його можна використовувати по всьому офісу. Однак таку модель необхідно регулярно заряджати. У будь-якому випадку бездротову модель можна використовувати і як провідну.
Як інтерфейсів підключень використовуються:
Купити гарнітури для колл-центру (контакт-центру) або офісу в інтернет-магазині ConfNet
В інтернет-магазині ConfNet у вас є можливість замовити гарнітуру для колл-центру або офісу від надійного виробника і за привабливою ціною. Тут ви обов'язково зможете відшукати пристрій, який повністю задовольнить ваші потреби.